trudny

Gdy na początku czerwca zostałam przyjęta na stanowisko Call Center byłam w niebo wzięta. Miałam możliwość pracować w domu i w międzyczasie opiekować się moją niespełna roczną córeczką. W dodatku szef zapowiedział, że chce abym w przyszłości pracowała w siedzibie co się miało wiązać z możliwością awansu.
 
Jednak nie spodziewałam się, że owo "w przyszłości" znaczyło za cztery miesiące. Byłam przekonana, że po roku czasu, jak córa będzie na tyle odchowana, żebym nie miała wyrzutów sumienia posyłając ją do żłobka.

Uczestniczki

Portret użytkownika Kat.Gem
Kat.Gem
Portret użytkownika ena
ena
Portret użytkownika lu
lu
Portret użytkownika Karolina Falkowska-Tomczak
Karolina F
Portret użytkownika Kamyk89
Kamyk89
Portret użytkownika Małgorzata Kupnicka
Małgorzata
Portret użytkownika kasiasurf
kasiasurf
Portret użytkownika Paulina U.
Paulina U.
Portret użytkownika klaudia.smedra
klaudia.sm
Portret użytkownika halina lipska-skowron
halina lip
Portret użytkownika agnieszka gadowicz
agnieszka
Portret użytkownika natalunia2306
natalunia2

Ostatnie odpowiedzi


Spot III edycji projektu euroKobieta mający na celu promowanie elastycznych form zatrudnienia wśród kobiet wychowujących dzieci.


Zobacz nasz kanał na YT

Newsletter euroKobieta

Otrzymuj aktualne informacje!